En dag med syster =DD

~H~
E
n mycket trevlig dag med min syster! Det är verkligen kul att vi börjat umgås mera!
Men när klockan började ticka iväg så var min syster tvungen att åka hem, så efter en stund i min ensamhet ringde telefonen av Jakob som jag inte träffat på länge som undrade om jag skulle följa med till en av hans kompisar, som jag tydligen också kände på en så kallad " fest " , jag blev lite kluven i börja men efter ett tags tänkande så följde jag med iallafall, festen var bra gjord och han som hade den bodde riktigt fint! (Y) Så det gillades!
Haha dock blev folket lite hängiga och väldigt pratglada efter en stund, haha lite jobbigt när man själv inte är med i samma båt så att säga, men nu vet man jur man själv blir haha..
-- -- -
Måste också säga ett stort tack till min vän * A * som ställde upp och skjutsade hem mig efter festen när bussarna hade slutat gått! Tack så mycket bror, känns skönt att du alltid ställer upp, och du ska veta att jag gör detsamma!
Kärlek!
~H~

Syskonen Hedman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0