23.19

~H~
R
egndroppar faller, som tårarna gör..
-- -- -
Precis hemkommen från en liten promenad med lilla Simba, eller lilla och lilla.. Nu är han lika hög som Tila (A) Men han måste få mer muskler, hihi !
Idag har jag varit med min kära syster hela dagen, det var riktigt roligt att få vara med henne såhär länge och inte bara någon timme här eller där! Så tummen upp för det! Det var också nice att hon hjälpte mig att städa lägenheten, så nu är det skinande rent överallt, gillas starkt :D
-- -- -
Nu ikväll ska jag inte göra någonting, klockan har ju tickat iväg så ska snart krypa till kojjs tror jag :D  Man måste ju vara fräsch till jobbet imorgon! Så blir lite tv nu o sen sova =)
Hoppas alla haft en sköön helg, för det har jag :) PUSS!
~H~

Gull Gull Gull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0