18.09

~H~
2
011
-- -- -
Oj dålig update jag vet men det har varit lite mycket nu dem senaste dagarna..
Men om vi ska backa tillbaka bandet till nyår så började det med en god middag med Viktor och Janke, riktigt mysigt!
Drog sedan under kvällen till Helena och firade med hennes vänner, gick sedan ut och kikade lite raketer :D SÅ nyår bölev riktigt lyckad! Jag hade ju också en del nyårs löften som jag ska hålla mig starkt till! Börjar från och med på Måndag! :D
-- -- -
Gårdagen vart också riktigt lyckad! Var hemma hos mig några stycken innan vi blev bjudna till en liten fest på Viksäng, först orkade vi inte men bestämde oss sedan för att åka dit, det var riktigt trevligt folk där, haha blev också massa massa mys, haha oj oj !
-- -- -
Idag har jag verkligen inte gjort någonting, är med Gina just nu och var nyss och mumsade lite på Toscana, mumms!
Janke är också på väg så det blir en filmkväll med lite svart guld och en påse chirre :$$!
-- -- -
Ge mig onsdag då :$ ?
~H~

P
otatis gratäng!

Yeah!

Mysig middag!

vad hände?

YO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0