14.13

~H~
 GRATTIS VIKTOR!
-- -- -
 Vaknade upp ur min skönhetssömn och kom på att idag är det min kompis Viktors dag! SÅ blev att kliva upp och tänka på vad man ska göra ikväll.. Som ni vet ska jag vara nyttig och inte dricka så mycket under detta år, men man kan väl festa iallafall, eller (A) ?
-- -- -
Oj oj , imorgon är det Onsdag och min så kallade " Date " kommer hit :$ , ni får reda på vem det är ikväll efter vi har firat Viktor :D oj oj vem kan det vara ?! :$$
-- -- -
Jag måste också säga tack till alla kommentarer där ni tycker min blogg är bra !
And to you people who writes in english Thanks to the support, I like that you like my blog :)
And if you want to talk to me more or something just write to my Hotmail :D [email protected]
-- -- -
Men nu måste jag kila iväg och fixa lite till ikväll , för att sedan åka till gymmet (Y) Jobba jobba jobbbaaa!
Vi höres ikväl allihopa :D!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0