Vad ska man tro då?!

Just nu är det lite upp och ner med allting verkar det som.. vet inte rikigt vad jag ska tro längre.. Är det lögner eller är det sanning.. Hmm hoppas sanningen kommer fram!!
-- -- -
Kvällen var mysig iallafall, blev ett givet avsnitt av det givna solsidan :) Efter Wallander filmen som vi också kollade på så gick jag med Noel hem och små snackade lite.. Lite knas just nu tack vare en viss Linus Johansson som tog ett skämt på allvar och började dryga.. haha * L * !!!  Men hörde ju att han var förälskad i Malin så han vill väl förstöra för Henne och Noel.. Haha jadu.. Vad ska man säga om det beteendet hörrni ?!!
-- -- -
Just ja, hoppas allt kommer lsa sig för dig ocksåm du vet vem du är.. Alla har det jobbigt ibland.. Och jag ska försöka finnas där för dig varje gång du behöver mig! Så var aldrig rädd för att prata med mig!
I love you!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0