tröttt!!!

Jadu, vad ska man säga, men roligt hade vi igår iallafall! Så tummen upp för kvällen! Saknade dock en viss person som jag inte träffat på ett tag nu, men får hoppas att jag träffar ***** snart hihi ;)
Var nyss nere på stan och stekte lite, vädret är ju underbart idag, kan det inte alltid vara såhär? Skulle vara riktigt nice!
Just ja, måste tacka för alla fina kommentarer jag fick också =) Och det kom fram personer på stan och sa att jag blev bra i tidningen, det värmde verkligen, så tack så mkt allihopa :D
Ikväll bär det av mot Madde, det ska bli jätte roligt, ska också få träffa Jonas som jag typ inte sett sen i somras vilket också ska bli trevligt! (Y)
Så bilder från kvällen kommer självklart upp imorgon! (Y)
Och bilderna från igår kommer upp nu :D !
-

-

-

-

-

-

Haha jadu en riktig lirare träffade man på , var tvungen att ta en bild :OOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0