Sorry...

Sorry för dålig update.. Asså jag har haft riktigt mycket att göra... Ni vet hur det är haha ;))
Men dagen började med att jag tog det lugnt hemma och sen drog till gymmet, gick riktigt bra idag och blev ett stadigt rygg pass, har sjukt ont i ryggen nu (A) Sköönt!
Kom precis hem hem från ett litet möte med Jonas N , var riktigt skönt att träffa honom, haha precis likadan som han var förut haha (Y)
Ikväll vet jag nog inte vad som händer, men det fixar nog sig ska ni se, men längtar iallafall till morgon dagen då jag ska spendera dagen med * W * ;))))
Men jaa hörrni, det var ju min dag det, Vad har ni andra för planer för kvällen då? Vore kul om ni skrev vart ni ska så kanske jag kommero hälsar på haha ;))
See yah :D !

(YYY)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0