Un abusadora!

Hejsan svejjsan!
Sitter här helt utsliten och sönder lökig efter en hård dag på jbobet, gick verkligen bra idag och jag och Carro hade kontoret för oss själva, fria händer är alltid någonting man ska ta på allvar, så vi gjorde ett riktigt bra jobb må jag lova!
Så snart blir det att säga hej till kudden och väldigt sakta säga godmorgon till en ny dag :D  Nice Price!
Haha nu vet jag att personen kommer bli ännu tjurigare på mig, men orkar ej bra mig haha, säger såhär .. Och det är det minsta jag kan säga : När du själv inte är så gammal så försök fan inte leka mamma till alla och bli inte sur över andras beslut när du själv inte är 18 och kan bestämma över dig själv.. Visar bara hur omogen du är igentligen gumman lilla, sluta genast! Tack på förhand!
Godnatt!!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0