tjabba tjena hållåÅ!

Ojj då , blev en lioten bloggpaus under helgen, men har vart rätt mkt som ska fixar hit och dit, men nu är jag iaf tillbaka på banan igen :D
Helgen har varit riktigt nice, har varit med med grabbarna/tjejerna och bara haft det bra, så tummen upp öfr en lyckad helg!
Var nyss ute med Martin och boysen med hundarna, det jag dock inte visste var att man inte fick ha hundarna hänga i ett rep i ett träd... Det uppskattades visst inte av vissa.. Så blev att ta ner hundarna från trädet och gå hem haha :D, men nu vet i det =D !
Blir en tidigt kväll dock, ska sätta in rutiner i mitt schema nu på riktigt :D ! Annars kommer jag aldrig orka med jobbet och dess uppgifter!
Såhär ska en dag se ut för mig från och med nu :
08.30 - Ut med hunden/Hundarna
09.00 - Hemkmst, mata hunden, mata mig själv
10.00 - Kika runt lite på nätet, kolla mail, små städa lite
11-00 - 11.30 - Packa ihop grejer till gymmet
11.30 - Rask cykeltur till gymmet med Filip
12.00 - Snabb dusch, softande sedan lugnt cykeltur till jobbet pga. ( Slippa löka på jobbet )
13.00 - JObb jobb jobb ....
21.00 - SLut på jobbet , ( Sköönt )
22.00 - Ta en springtur med hunden, Dusch, Blogga , för att sedan gå och sova och tänka på ett fint gympass samt att det går bra på jobbet även nästa dag!
-











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0