lördag baaaby!

Hejjsan hejjsan allihopa!
Gårdagen var heeelt kan man säga :D Började med att jag kom hem från jobbet :D Träffade sedan upp Gina och Janke, vi var hemma hos mig, men sen skulle jag till min vän * J * drog dit och var med några kompisar, det var riktigt trevligt, drog sedan hem, blev lite musik och chilling :D , fick sedan ett samtal av * I * som ville att jag skulle komma hem till * N * , jag blev lite kluven men jag drog dit iallafall, och det var inget misstag iallafall, vi hade riktigt roligt må jag lova!
så nyss vaknade jag och ska väl hitta på någontign med Vj och Gina idag hade jag tänkt =D nice nice!
Men ska väl ta någonting att äta nu, vi höres :D !!!-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0