22.53

~H~
U
nderbar dag! Vaknade upp skönt och var sedan berädd för att ta mig vidare till Viktor, blev en chill dag med massa Fifa och något tråkigt som som Viktor tyckte var " jätte " rolit! ...
Måste också få in att Empa suger på FIFA!!!
För att återgå till gårdagen så hände inte så mycket, var hos PG med grabbarna och softa rätt hårt, skulle sedan dra till en " vän " men blev inte så, så jag och PG drog hem... Hlegen har varit sådär.. Inget jätte överdrivet har hänt men skönt att komma bort från jobbet ett tag haha!
Nu ikväll blir det att kolla på I taket lyser stjärnorna, har sett den för ett tag sen men den var bra så jag ska se den igen, inga konstigheter med det! Måste också säga : Taack till alla min läsare, riktigt nice att ni tar er tid och går in och läser om vad jag har för mig under min vardag :D
Men nu blir det filmen, vi höres imorgon!
Pusss!
~H~
 
grymm film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0