12.00

~H~
B
lev en tidig morgon, vet inte varför jag vaknade så tidigt.. Men så blev det!
Det var riktigt nice på Viktors fest igår, allt var grymmt och alla personer var jätte snälla, jag träffade John också, ´haha han mådde ju bra, men var ett tag sen jag såg o träffade honom så det var najjjjs! Efter viktors fest så drog vi alla till en annan lokalfest som också var rolig, men för mkt folk som jag inte gillade där, så jag drog hem, man måste ju inte alltid festa sönder sig, ibland måste man vara mogen och kunna säga nej också!
Vet inte riktigt vad som händer ikväll om jag ska vara ärlig, vädret är ju inte så inbjudande.... Men vi får se vad som sker :D
Men nu ska jag kolla en bra film och ta det luugnt, vi höres allihopa!
Pusss på er mina älskade läsare!<333
~H~
 
" OB "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0