23.00

~H~
 M
åste börja med att gratulera min kompis Anders som fyllde 18 år igår! SÅ nu är du en stor pojke lgubben! :D
Måste också säga tack för att jag fick komma till festen, den vart riktigt lyckad, mycket mingel och många drinkar, precis som det ska vara!
Idag har jag enbart tagit det lugnt med tv tittande och faktiskt också ett gympass med Geron, gick väl sådär haha, vi båda var nog för trötta för att ens ta i 100 % men vi gjorde vårt bästa, like it!
Ikväll blir det film och vara ner, jobbet imorgon får man ju inte komma försent till!
Blev en dålig update men har haft mycket att göra så har tyvärr inte hunnit :( Får bättra mig!
Men vi höres imorgon allihopa! PUSS
Bilder från helgen får ni självklart ta del av!
~H~
 
Minglar som vanligt!

Jag och mina sötnosar!

Jag och sööta Gina =)

Jag och party folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0