13.37

~H~
 O
jj... vaknade nyss lixom... gårdagen blev rätt hård om jag får säga det själv!
-- -- --
Allt började med att jag drog hem till min kompis - J -  vi hade hur mysigt som helst och åt tacos och kollade på idol, riktigt mysigt! Dock så var det en bittter ****A där som typ gjorde kvällen as tråkig, tyvärr!
Så Alex bjöd ut mig på krogen för att kompensera det hela, vilket jag tackade ja till!
-- -- --
På krogen var det väll okej.. tyvärr var det många som ville bråka och typ skapa kaos.. inte okej tycker jag.. Men det är väll så när man e avundsjuk på storbloggaren... Men det är tråkigt när det händer!
När krogen stängde så blev jag och alex bjudna på efterfest hos en riktigt sööt tjej, så vi tackade absolut inte nej till det utan vi bah körde på! Det var en riktigt trevlig eftefest med mysig mysig och bra vänner! Sweet!
Tyvärr blev det inga bilder tagna igår med min kamera, utan vi får spara dem tills folk lägger upp dem på facebook, men jag hoppas alla hade en lika skön kväl som jag hade!
PUSS!
~H~
 

Kommentarer
Postat av: jerry

Jhonte måste du använda bloggen som klagomur?

Va det Robin Min kille eller jag som va Bitterfitta?

Tänk på vad du skriver och gör det när du är nykter. Nu tog vi alla åt oss liksom.

2010-11-28 @ 07:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0