13.30

~H~
V
ad gjorde vi?
- Då körde vi!!
--
Sjuukt sliten idag assåå, efter en mycket seg dag då började jag Alex Viktor fixa oss hemma hos mig, såklart när man har brottom så fick jag stopp i toaletten så jag fick fixa det innan jag drog vidare, vi mötte självklart upp Isak Denise och Gina, underbara människor det!
Förfesten var hos vår vän * J * För att sedan röra oss mot PG, som vanligt är det ALLTID röjj där! Och som vanlgit blev jag alltid för full haha, men det är lite jag lixom (A)
Blev att dra en måltid på Saffets som slutade med matkrig och urlackningar hos personalen haha.. och lixom?!!!
Vaknade upp rätt sliten må jag lova... Men det är snart dax att tagga till igen!! Gillas!
Haha detta e beviset hur det kan gå när storbloggaren är ifarten!!!
~H~












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0