12.27

~H~
En
mycket mysig kväll fick jag och mina kära vänner uppleva igår hos Jerrys place!
Jag och min lilla Isak drog först av allt till våran vän igor och fixade lite;)) Drog sedan hem till mig och myste lite innan Fredrik kom och skulle äta, under tiden var Viktor och Alex påväg till Jerry så vi mötte upp dem, får inte heller glömma att Gina och Denise var med under redan till festen! Allt började bra med lite mingel och tv,spelande som sedan gick över till livlig dans och sång, tyvärr så försvann tydligen 2 telefoner från tillställningen vilket jag tycker e lite synd, man ska ju kunna lägga ifrån sig sin mobil utan att den försvinner ... Måste också berätta att jag lekte pappa på stan och tröstade LILLA Fredrik medan hans grät floder med tårar, * Duktig *
Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat... Men ska iallafall vara med Isak och Viktor och självklart Alex, mys!! Blir antagligen att festa och ge jäärnet, love it!
Men ska ut med lilla hunden nu och sen göra mig lite mat! Vi höres !!!
~H~

Gilla knappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0