01.42

~H~
S
öndagsmys?  - Jajjamen!
Under kvällen kom bästa Denise, Gina och Pavle hem till mig och kollade film och åt popcorn och myste riktigt mycket! Aldrig fel att ta det lugnt med sina nära vänner, viktigt att hålla vännerna nära sig så man inte förlorar dem!
Efter dem hade dragit drog jag ut och träffade söta Isak, Alex och Jacke, gjorde inte allt för mycket så känndes inte allt för värt att vara ute och dra så jag Alex och Jacke drog hem till mig och här sitter vi nu, känner en liten konstig stämmning i luften vet inte riktigt vad det kommer ifrån, hoppas det bara e för att alla e små tjuriga över att det är lite sent och att det är tråkigt väder...
Men ska sova nu, ska upp och jobba imorgon bitti, så PUSS på er allihopa!
~H~

Världens starkaste man !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0