22.16

~H~
 T
jeeena allihopa!
Har haft as mkt att göra så har inte kunnat uppdatera bloggen, ursäktar!
Det har hänt aas roliga grejjer, har festas och varit med nära vänner vilket aldrig är fel.
Just nu sitter jag och Gabriel och kollar på VM, brasilien är vekrligen sjukt grymma! Är ju därifrån själv så det är därför jag e så grymm i fotboll haha.
Hade tidigare match idag vi vann ju självklart, själv stod man imål och höll givetvis nollan, inga konstigheter.
Har ni några frågor om vad som hände i helgen så skriv bara så svarar jag mer utförligt för nu ska jag och Gabriel kolla vidare på fotbollen.
Puss allihopa<3
~H~
 
SoftarN!

Kommentarer
Postat av: Libanmathea

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-13 @ 10:00:24
URL: http://libanmathea.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0