18.38

~H~
 R
ejält sliten gubbe idag!
Det var en skön dag igår aså, först var jag på jobbet till ungefär kl7, drog sedan hem till mig och softade med Starborg och Fadern, Under kvällen drog vi till Hallberg och gratulerade honom på hans födelsedag, Grattis! Vi skulle senare gått på en nyöppnad krog här i Västerås som folk här har sagt är grymm, blev dock inte så eftersom lilla Adam inte kunde hålla händerna borta från alkoholen så ha kom inte in, haha! Dock blev kvällen lyckad iallafall och vi hade as roligt!
  Idag har jag inte gjort någonting alls asså, suttit och kollat film och myst lite med leon, var ett riktigt bra tag jag träffade honom så det var kul att ses igen!
Ikväll blire godis och film, helgen har gått sjukt snabbt så jag måste ladda infö en ny jobbvecka :( !!
så blir lite tv nu för att sedan dra ig ut i köket och koka ihop någonting gott såhär på söndags kvällen, ha det bra allihopa!
Puss<333
~H~

Kommentarer
Postat av: emelieresander

jag har tagit bilden :D<3

2010-07-25 @ 21:19:05
URL: http://emelieresander.blog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0