13.50

~H~
 T
rött som fan idag asså, vaknade för inte så länge sedan bredvid lilla Tania, mysigt!
Fetade lite lätt igår hos en bra vän, det chillades och minglades rejält vill jag lova. Efter festen drog vi till stan och käkade lite och tog det lugnt, drog sedan hem till mig och kollade lite tv och dylikt, Jocke tog med sin hund också den var verkligen sjuukt gullig, ge mig!
Idag blire att ta det lugnt, är med Robin just nu och kollar lite tv och softar. Viktor och grabbzen kommer nog senare och glor lite film och umgås, chill.
Näe nu måste jag klä på mig och fräscha till mig, vi höres allihopa.
Pussss<33
~H~
 
Jag och söööta Isak<3

Jag och aas söta Tania<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0