Våga vara dig själv!

~H~ Hissar ~H~
En av mina mer seriösa hissningar! Måste göra tummen upp för alla som vågar stå för vem dem är och vad dem står för!
Jag ska inte lämna ut några namn men flera av mina kompisar har också gått ut med att dem är BI, tycker det är grymmt vågat att säga det, helt ärligt! Okej jag har också gjort det men att dem också vågar är stort i mina ögon!
Har också fått en del mail där folk säger att dem har vågat säga det öppet till sin omgivning enbart för att jag har vågat... Fattar nu inte varför just jag skulle få folk att säga det? Så speciell e väl inte jag emot alla andra.. men det värmer riktigt mycket iallafall, så tack så mycket!
SÅ måste säga till alla som har vågat, tummen upp till er, ni e starka!
-- -- --
// Love jjhonte -v-
~H~ Hissar ~H~

Kommentarer
Postat av: emelieresander

du är viste speciell jhonte :o

2010-12-05 @ 20:05:01
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0