14.47

~H~
S
å vad ska man säga om gårdagen?
- Kanon!
-- -- -
Allt började med att jag Viktor Janke Jonna och Jacke var hemma hos mig och tog det lugnt, blev lite schlager till gamla låtar och lite tv tittande, mys lördag! Under kvällen så blev jag bjuden till en fest i Irsta men blev inte att jag drog dit, ville inte lämna mina kompisar och det är ju en rätt bra bit dit, så det dumpades, lika tur det i och för sig... hörde att dörrar sparkades in och polisen var där, så tur att jag inte var där! SÅ blev att softa hemma ist =)
Men när klockan började ticka iväg så blev vi bjudna hem till en söt tjej som heter Mimmie, där var redan ett par kompisr, så vi var där och bara umgicks, också nice att hennes mamma kom hem sen och var med oss, cool mamma asså, tummen upp för henne!
-- -- -
Blev sedan att gå förbi donken och prata med Mikele, länge sen jag träffa han så vi pratade lite, och tyvärr så skulle någon just kasta en timat skiva på mina Lyle and Scott chinos... Inte okej kan jag känna, men man kankse e avundsjuk för att jag har fina kläder och ville smutsa ner dem lite, jag vet inte men man kan ju spekulera i det beteendet... fail!
-- -- -
Sitter just nu och kollade på en riktigt bra film med Viktor janke och Alex, det är väl det som händer idag, kolla film och bara mysa! Aldrig fel, och ikväll blir det Jersey Shore med empa, haha (Y)
Men nu ska jag in i filmens värld igen, hoppas ni haft en bra helg! PUSS!
~H~

Viktor -v- Jhonte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0