23.30


~H~
 B
lood In Blood Out, den filmen är verkligen riktigt bra. Såg den nyss och satt typ helt klistrad under hela filmen, inte varje gång man gör det till en film!
Dagen har varit soft, efter matchen så var jag bara hemma och tog en liten powenap vilket behövdes, har ju inte blivit allt för mycket sova i helgen så vilade ut mig lite, drog sedan till Viktor och var med han och några andra vänner, en riktigt sooft dag som verkligen behövs ibland!
just ja haha, på väg till Viktor träffade jag lilla Emil och Sebbe, haha Emil hade ett par jätte fina shorts på sig, röda var dem också.. Till råga på allt så kom det en gubbe med likadana shorts på sig.. haha då är frågan om gubben ville känna sig ung eller om Emil inte har någon syn på hur man ska klä sig?!! Vad tror ni??!
Men nu ska jag bara varva ner och sova " tidigt " det är ju en dag imorgon också, pusss!!
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0