16.40

~H~
 A
bsolut inte coolt!!
 Gårdagen blev riktigt nice till slut, allt brörjade med chil hemma hos mig, Ludde och Olivia kom över och vi satt och småpratade lite lätt, det var riktigt trevligt!
drog sedan till Erik och softade med grabbarna, det var en helt död lördag kan jag säga, många av mina andra vänner ville gå på krogen vilket jag inte orkade, krogen är lite överskattat tycker iallafall, så vi softade enbart!
Under kvällningen blev det lite mat och lite musik, så det blev en fin avslutning på kvällen.
 Idag så händer ingenting, skulle dragit och gymmat men känner ingen ork för det just nu, kanske blir senare ikväll om orken finns, måste tyvärr också städa och tvätta, har typ inga rena kläder :O inte nice!
Men nu blir det att sätta på en johan falk film och bara slappa!!
Ha en trevlig fortsättning på denna fina söndag! puss!
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0