14.00

~H~
 G
årdagen var verkligen hur trevlig som helst, det kan jag lova! Allt började med att jag och viktor var hemma hos mig och kollade lite film, drog sedan ner till stan och träffade upp Patrick, vi tog ett legitimationsfoto på Viktor som blev jätte bra haha! Sedan bar det av till Johanna där vi var en stund, sedan drog viktor och Johan och några till kom, blev sedan utgång till W&B där det var hyggligt mycket folk vilket det ska vara! När vi hade varit där ett tag så drog vi alla till silk där det festades riktigt rejält kan jag lova, efter krogen drog vi till johanna på en liten efterfest för att sedan dra hem. Kvällen blev riktigt lyckad!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi skulle vart hos Johanna men så blev det inte riktigt, så nu får vi se vad som händer, Tania kanske skulle komma över, oj oj ;))
Men nu ska ni få se lite bilder från igår, obs att min kamera på mobilen e typ sjukt dålig haha, så det får ni ha överseende med! PUSSSS!!!
~H~
 

(Y`

Some people :))

Gammal bild, men den e najjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0