22.49

~H~
Ä
ntligen hemma från jobbet, haha gick riktigt åt helvete idag.. Men tur att det inte bara var mig det gick dåligt för!
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag.. Tänkte köra ett gympass men det blev inget av idag så måste verkligen köra på hårt imorgon! Blir nog med Jesper och Raaza :)
Sitter just nu och har fått en massa anonyma sms från folk som har endel saker att säga men som de inte vågar stå för, haha moget !
Tydligen går det värsta rykterna om mig.. Asså jag själv tycker det är roligt bara, det är kul att folk intresserar sig mer i vad jag gör än vad dem själva gör, det uppskattas faktiskt!
Så till alla som snackar massa skit, fortsätt med det! Roligt att höra vad dem nya rykterna säger haha !
Pusss på er <333
Oj jag glömde säga, läste typ Sveriges finaste novell nyss skriven av min kompis, började nästan grina !
Bra skrivet , de må jag säga!
Nej, nu blire fortsätta webba med .... ;) PUSS!
~H~

Billig bitch, and I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0