12.12

~H~
Tjenaaa sötnosar!
Sitter och camar med lilla Alva i min fina morgonrock just nu haha, knasigt det kan bli! haha Lillasyster du e bäst gumman!
Sorry för lite dålig update igår , men var verkligen sjuukt sliten plus så hände det inte så mycket, vaknade upp hos Carl och åt lite frukost, drog sedan hem och kollade på film, mys faktor!
På kvällen drog jag till Tania och Anton, vi myste lite lätt och kollade på film, gilas!
Idag ska jag till jobbet eftersom vi var lediga i fredags, är fortfarande sliten så vi får se hur det går haha!
 Ikväll blir det enbart chill och data livet! Hör av er om ni vill !
P.s, Min pappa fyller år idag, så ett stort grattis till honom! -v-
~H~
  

Kommentarer
Postat av: Askdaniela

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:54:08
URL: http://askdaniela.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0