When I`m Gone!

~H~
A
aaaaah! Skönt att sova ut! Blev lite sent igår för jag och Mr.H var hemma hos helena och små pratade lite under kvällningen, tyckte att jag var värd det eftersom jag hade krigat riktigt mkt med studierna!
Det var mykcet trevliga samtal men också endel som man var nära att fälla en tår till, men det var skönt att man kan öppna sina känslor för nära kompisar, sånt tycker jag är riktigt starkt! Så tack för samtalen vi hade igår, känns som vi kom närmare varandra ännu en gång nu! Love u !
-- -- --
Idag ska jag till gymmet för att sedan vara med Noel :$<3 , blir att kolla någon film antagligen haha.. Man gör inte så mycket än typ pratar o kollar film :D .
På gymmet blir det Axlar och om jag hinner lite Biceps! GO GO GO!
Ska också studera lite, men det gör jag senare, nu ska jag enbart njuta av en skön morgon med solskenet inskimmrande genom fönstret!
Vi höres :D!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0