Tisdag och snart dags för jobbet!

~H~
J
ag tror jag har en stalker efter mig... Läskigt!
-- -- -- -
Efter en lång och skön natts sömn vaknade jag upp med solen i ansiktet och vinden i mitt hår :O hahah vi kan skippa det där med vinden! Men fick en lång natts sömn vilket behövs, ska köra på att sova 9 timmar / natt och bra mat så ska ni se att jag ska gå upp ett flertal kilo muskler på 1 månad! Gilla!
-- -- -- -
Idag ska jag som sagt till jobbet om någon timme, men först blir det en lång promenad med Simba, hoppas nu han kan vara själv ett tag.. Annars blir det hus i H*lvete hos mig ... Inte coolt.. Efter jobbet blir det ett bröst och triceps pass, gilla knappen!
-- -- -- -
Måste också säga att Sam var otroligt gullig på sms och sa en hel del grejjer som gjorde mig riktigt glad, så tummen upp för dig kompis :) !!
-- -- -- -
Men måste kila iväg nu, vi höres efter gymmet :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0