Hemma med Helena och Mr.H

~H~
H
ar varit en riktigt bra dag, efter jag var på jobbet så körde jag ett stenhårt pass med Bruno som jag inte har träffat på hur länge som helst, var typ i somras.. Så det var riktigt kul att träffa honom!
Det skulle ju blivit att jag drog hem till * J * idag och grattade honom men tyvärr så kom det lite saker imellan som gjorde att jag inte han, men det finns ju fler dagar på veckan =)
-- -- -
Efter jag kommit hem från jobbet och stan så har jag inte gjort någonting, var inne och sökte lite jobb fick endel träffar som jag också sökte, så vi får se hur det går! Sitter just nu med Helena och Mr.H , sitter och kollar på en riktigt bra film på 3,an och små pratar lite, aldrig fel!
-- -- -
Måste säga som min vän Viktor alltid säger : Jag tänker från och med nu inte slösa mer dyrbar tid på onödigt folk, pallar inte höra av mig hela tiden och sen inte få något svar tillbaka, så nu är det slut med det också! Slut snackat!
Men nu ska jag in i filmens värld igen, see yaah!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0