Älskar gymmet!

~H~
H
m okej... Då var det torsdag och idag åker * J * ... Inte coolt!
-- -- -
Sitter här med * J * som kom för en liten stund sen och snackar lite om hur han ska ha det där borta, känns som det kommer bli bra, plus man har ju en telefon haha ;) Så det kommer ordna sig :D!
-- -- -
Idag händer ingenting typ, ska till gymmet senare vid 4 tiden, efter det ska Noel hit en stund :D , just ja... Ikväll börjar ett program på 4,an eller 5,an som jag ska se! Hopaps det är grymt :D
-- -- -
Imorgon är det ju fredag så då ska jag hem till * A * ett tag, sen vet jag inte vad som händer, blev ju bjuden hem dit redan i måndags och tackade ja redan då, så det går inte att ändra på! Ska bli roligt att träffa allt folk igen :D Men nu ska jag fortsätta vara social :D Vi höres sen :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0