20.11

~H~
O
ch jag har ingen j*la aning om vad F*n jag håller på med!
-- -- -
Sitter här och tänker lite för mig själv, har varit en mycket lugn dag med ett snabbt besök på stan och förbi gymmet, viktigt viktigt! Träffade också - H - nere på stan, haha minns att jag träffade honom i Lördags hos Ankan, haha var lite skämmigt att möta han sådär på stan, men sånt händer :$ !!
-- -- -
Måste lägga mig tidigt ikväll för har tvättid imorgon, alldeles för tidigt igentligen! Men det fanns inga andra tider så vad ska man göra, orka gå smutsig för att man inte vill gå upp tidigt! Icke!
Så det blir en bra film med nervarvning och lite svart guld :$ , gott!
-- -- -
Måste också säga grattis i förskott till Viktor som fyller år imorgon! Grattis Grattis!!
~H~

Kommentarer
Postat av: Anonym

skön blogg du har!

2011-01-04 @ 04:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0