17.35

~H~
 Ä
lskar att vakna kl halv 5 på morgonen, tack Alexander :D
-- -- -
Dagen började med att jag vaknade halv 5 på morgonen av att Alex hade kört fel från Stockholm och hamnat i gävle, Helena hade också gett bort sina nycklar till sin bror så hon blev utelåst, haha bra gjort hörrni!
-- -- -
Det var också en riktigt skön instruktion jag fick idag! Gick riktigt bra och körde också ett hårt ryggpass efter, bränner riktigt hårt! Så nu är jag tillbaka på banan igen och MR.Beach har intagit deffningen för alla slaker dagar på stranden med 8-packet! (A)
-- -- -
Blev som sagt ett riktigt hårt pass så när jag kom hem och hade gått ut med simba somnade jag och vaknade upp för ett tag sen, haha sköönt!
-- -- -
Ikväll händer ingenting, ska fixa lite här hemma och kolla lite på lite olika jobb sidor!
Men nu ska jag kolla lite tv innan jag övergår till jobbsökandet, Vi hööres =)
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0