Söndag idag då..

Och det kan ju kännas rätt sköönt att komma tillbaka in i vardagen igen, man är utvilad och redo för nya äventyr!
Blev en riktigt nice kväll igår, jag hade Donna och Simba hemma hos mig, samt några vänner, vi skulle sedan dra till nathalie på en liten kräftskiva, ( jag själv äter inte kräftor! ) men blev dock inte så.. Åkte dock förbi och kollade vad dem gjorde men drog efter 10 minuter... Blev att kolla på tv och bara chilla! Det var också trevligt, förgyllde sedan kvällen med att dra ut och träffa Frej en stund :D , när alla vännerna gått hem gick jag och la mig och han precis somna in när * S *kom och hämtade hunden, znaaarrkkkkkkkk
Idag ska jag vara med Viktor ett tag, sen kanske träffa Frej, ett som är säkert iallafall är att jag ska till gymmet och köra Biceps och rygg! Viktigt! Annars vet jag itne vad som händer, söndagsmys lutar det åt!
Hoppas alla har haft en trevlig helg, för det har jag :D
Pusss!
-











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0