22.45

~H~
 J
omenvisst! Har faktiskt börjat känna att jag är FÖR snäll mot alla... så det ska bli en ändring p ådet, aså jag ska inte börja bli elak men jag ska också våga säga nej till alla som tror att de kan försöka äga ut mig, så sorry bitches inget mer av det nu va!!
Dagen var riktigt nice förutom att jag hade sjukt ont i halsen när jag vaknade, aj aj ! Sedan var allti nice, var med dem gamla Vanliga lixom, det är aldrig fel !
Det jag lackar på är att vissa personer inte kan uppskatta mina regler  när dem e hemma hos mig.. Det kommer jag lacka rätt stor på tro mig!
Men dem som inte gör det kommer aldrig att få komma hit igen tro MIG!!!
Men nu ska jag och och dem andra kolla på en film och ta det lugnt och slänga ut dem som inte kan bete sig!
Ett arg inlägg men man lackar juj på vissa perosner ibland!
Höres imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0