22.43

~H~
 D
å var första dagen på jbobet avklarad, blev en heldel upplärning om datasystemet idag, vilket var lite svårt att förstå sig på, men det kommer bli riktigt nice kan jag säga redan nu! Längtar redan till imorgon när jag ska dit, inte allt för ofta man längtar till att få jobba haha!
Har laddat hem filmen Sebbe som många av mina vänner sagt är super duper grymm, så väntar ivrigt efter att få se den!!
Det blev ett stadigt gympass idag, haha faila rätt hårt när jag trodde att jag kunde b'nka en tillsvidare lätt vikt hur enkelt som helst, hahaha orkade två gånger o skyllde på att jag tränade igår :O hahaha!! Absolut inte okej så nu måste jag verkligen börja köra hårt så ingen fattar att jag har gått ner mig från mina 100 kg i bänkpressen till typ 70kg!!
    Just ja, vår allas Krillebooi fyller ju år imorgon så kan väl säga grattis till hans 20årsdag, känner han inte men kan vara trevlig eftersom hans blogg är faktiskt ganska grymm och han har skön stil, så grattis Christopher!
Nej
nu måste jag verkligen få se filmen, vi hööres allihopa!!
~H~

20 år , yihiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0