Glad igen =)

Men så ja! Efter jag fått i mig lite att äta samt vart på gymmet och tagit ut all aggro på vikterna så är jag äntligen människa igen!
Första passet blev ett stadigt Rygg pass, körde kanske 6 olika övningar över hela ryggen, fick riktigt bra kontakt idag och passet känndes mycket bra!
Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar, blir spaghetti och köttfärssås idag, mums!
Bara att vila nu så gott man kan, ikväll blir det ett Overkill pass bröst hade vi tänkt, funderar på att köra en schysst uppvärmning på kanske 20 kilo bänkpress, sen en strikt 4,a på 85-90 kilo beror på hur det känns, blir sedan ett drop set från 70kilo och nedåt, tungt !!! Hoppas sedan trycket fortfarande finns kvar så blir det sne handelpress även där drop set börjar på 40 kilo nedåt till kanske 20 kilo som jag i slutet maxar ur det lilla extra! TAGGAD!
-- -- -
Lovade ju er även bild från passet igår med Adam, riktigt schysst pump tycker jag själv, men det kanske ni avgör bättre än mig , vem vet...
-- -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0