Arm lördag !

Måste först och främst tacka grabbsen för en trevlig kväll igår, vi var några stycken som bestämde oss för att ha en trevlig grabb kväll, blev bra musik och bra sällskap, vi bestämde oss sedan för att se vad stan hade att erbjuda så vi begav oss dit och gick till ett ställe där min kompis flickvän jobbar, där satt vi oss vid ett bord och pratade och hade det trevligt, blev ju någon go öl också men allting hölls på en schysst nivå så gymmet inte blir lidande!
Idag hade jag tänkt att köra lite armar  i väntan på ett tungt benpass imorgon, NICE !
Har funderat på om jag ska dela upp ben passen i två, alltså framsida en dag och baksida en dag för att få ut mer pump i muskeln, men vi får se hur det blir..
Lyssnade också på denna låt imorse som fick mig att bli riktigt taggad till ett rejäält pass !!

// Keep moving on !
-- -- -
http://www.youtube.com/watch?v=b2qfZesr11s&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0