pouuuffhh

Såja! Nu är jag tillbaka från hjärtstillestånden från förra inlägget, haha nu mår jag bra igen!
Matchen gick riktigt bra, gjorde väl en sånär insatts idag igen.. Jag kan verkligen känna hur alla domare ville slå ihjäl mig när jag själv spelade fotboll och gnällde på precis allting domaren blåste åt, även om det var till vår ( min ) fördel haha, men det är kul när folk gnäller! Då kan man ju alltid gnälla tillbaka ;)))  , Vilket iaf jag gör!
Matchen slutade med vinst till borta laget, men vad gör det om 100 år ? ... - Inget!
Ska snart till gymmet och precca ur mig den sista ilskan i ett axel/triceps pass! Sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog till någon polare ska ni se!
Pussar till alla :D !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0