V till ett R

Godmorgon allihopa!
Haha jag undrar fortfarande vem / Beundraren är på min blogg,, haha ett par riktigt roliga kommentarer fick avnjutas nyss, haha du som står bakom / beundraren kan völ kontakta mig så måste jag få ställa lite frågor! Det kan bli riktigt roligt tkr jag!
Det är ju iallafall tur att någons mamma gillar mig... Så var hemma hos V-J igår och snackade lite med hans föräldrar samt tärffade V-J själv i egen hög person :DD Ska nog träffa honom idag med, iaf vad det är tänkt!
Känns som jag hoppas fram och tillbaka mellan dagarna... Men måste också säga att gårdagen med lite grillning och lite C-hängning var nice!
Men nu måste jag fixa lite mat och gå ut med hunden, vi höööres :D !!!
-










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0