Tja tjena!

Tjeenare allihopa!
Måste bara säga att jag har haft en riktigt underbar dag! Det hela började ju med som ni redan vet att jag var hemma och tog det lugnt, åt en god lunch och bara hade det bra, drog sedan ner till stan och träffade Alex
, vi drog till löga och solade och snackade, mysMys! Träffade också janke och Emil, trevligt! när dem drog så gick jag och Alex runt lite överallt och träffade lite folk , blev sedan att träffa två tjejjer, haha dem var ju lite som dem var, men det var roligt, ( till en början ) haha nejdå !
Och nu sitter man här och skriver med lite personer och varvar ner, hoppas det blir en nice dag imorgon också! Och typ inte regn eller snö.. :// Vet iallafall att jag ska vara med Alex sen vet jag inte.. vad ska alla NI göra då? :DDDDD
Men nu ska jag ta det lugnt med lite tv och sen sova tidigt, puss på er!!
-












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0