Hur orkar man?!

Tjeeenare allihopa :D
Måste tyvärr inleda inlägget med faktiskt två tummar ner till en kan va två personer som har lånat kläder och dylikt och vägrar lämna tillbaka dem, både av mig och Alex... Så vi fick improvisera igår och gå hem till en av personerna och helt ärligt berätta hur det låg till till föräldern... Det var väl lite överdrivet att vi skulle behöva göra det.. Men vad ska man göra.. Mina grejjer är ju mina... Eller??!
Så tyvärr, inga vuxenpoäng till er,  :[
-
Men annars var gårdagen riktigt nice, var med bästa Rebecka i hundgården i typ 2,5 timmar efter min tvätt och städningen var klar, sen kom Alex också, [aa . Vi skulle ju vart med Nicco också.. Men det blev ingenting av det så vi var hos mig istället och kollade filmen Sin Nombre som faktiskt var rätt bra.. Men slutet fattade man ingenitng av tyvärr... Och den finns på engleska så nu behöver inte se den på spanska [yyy
-
Men nu ska jag inte ta mer ac er tid, ska fixa någonting att äta sen ut och sola med Alex, nos vemos!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0