Trött!

Det känns nu att jag inte sov så mycket jag skulle ha gjort inatt, lite lätt hängig och känner mig riktigt outvilad haha, men får lägga mig tidigt ikväll så ska nog det lösa sig!
Kom ju precis nyss hem från jobbet, gick riktigt bra idag och hade en rolig instruktion samt så fick jag också en ny träningskompis, ska hjälpa honom på onsdag efter jag jobbat! Det är riktigt roligt när folk komme fram och frågar om hjälp och hur dem ska köra för att få större effekt av träningen, thats`s life man ;))
Under dagen ska jag söka ett jobb som jag såg hade kommit upp på AF hoppas på det bästaa (Y)
Annars händer ingenting, tänkte ta en lång proemad med simba snart efter jag ätit och duschat, det kan han behöva! Så ska fixa det nu för att sen dra ut och göra lite nytta, see yah :D !
-

Haha okej ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0