Sweet!

Tjenare allihopa!
Har varit en riktigt bra dag, så är riktigt glad idag! Har hunnit med allt som jag skulle göra plus lite till, och har varit själv under hela dagen så det har också varit skönt =D Sen har det väl inte hänt så mycket mer?
Eller jo, gjorde också världens godaste korv Stroganoff till middag, den var verkligen hur gott som helst, trodde inte jag kunde göra så god mat haha, men det an man tacka mamma för :D !! (Y)
Och just ja, träffade noel när jag var ute med hunden, det blev en mycket trevlig pratstund om precis allting i livet, så vad menas med " preics allting i livet " ?
- Ja det kan man undra, om vi säger såhär, allt från rapparen Lil Wayne till lägenheter vid hamnen, då kanske ni förstår att det pratades en hel del haha, men tack så mycket för samtalet!! Det var skönt att snacka ut om allt som man går o tänker på med en nära vän! (L) (L)
Nu ska jag bara kolla lite tv för att sedan sova tidigt! Är riktigt trött efter springningen med simba haha!
Vad har ni gjort för trevligt idag då gott folk?
-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0