@ Rasmus

Efter jag kommit hem från gymmet så checkade ja klart listan som jag skulle göra idag, det var ju som sagt :
Städa, ringa mamma, ( blev dock pappa ) studera och gå ut med simba :D Känns skönt att man hinner göra någonting på dagarna så man inte bara slakar hela tiden haha :D
Efter promenaden med Noel så drog jag hem till Rasnus och softade, en riktigt skön grabb med båda fötterna på jorden, vi sitter just nu o snackar om att man kanske skulle göra nått med livet o inte bara se västerås gator hela dagarna, så efter jag har fått ett till jobb ska jag spara pengar till en resa, vet dock inte vart... Men måste ju se världen innan man får familj o sådant :D Så det ser jag fram emot riktigt mycket!
Så vi ska väl fortsätta att sätta upp lite framtidsplaner haha, men vi höres imorgon!
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa!
<3
-






Kommentarer
Postat av: rasmus

aawh vad snällt du skriver om mig:)

Du 'r härlig:)

2011-03-15 @ 14:28:43
URL: http://iwinyoulose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0