Onsdag dååååå =D

Jahapp då var det onsdag och snart bär det av till gymmet igen :D Det börjar bli en rutin, en skön rutin :D
SÅ efter gymmet vad händer då?
- Ja, jag ska fixa lite saker, sen ska jag till en vän som jag inte vart med på länge vars namn är Linus :D , han jobbar ju hela tiden så har inte haft tid, men idag så kunde han iallafall, nice nice!
Måste också säga att min rygg är helt död igår från rygg passet, men det är denna känslan när man knappt kan röra sig som man får motivation till att träna bort träningsvärken!
Jag måste också säga tack till alla som har gett mig riktigt fina kommentarer för att jag blivit lite större på gymmet, det ger en också riktigt mycket motiviation att fortsätta köra lika hårt osm jag gör nu, så thanks a lot!<3
-
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0