Lördag!

Tjeenare!
Måste bara säga att gårdagen var riktigt kanonad haha, började med en rolig bildtur med Bobbo som råkade spåra ur hahaha, sorry P12,an inte meningen ;))))
Drog sedan till Gustaf som nyligen fyllt år! Så ett stort grattis till dig! På " festen " var det många roliga människor och mkt folk jag inte sett på länge så det var riktigt roligt! Så en stor tumme upp för kvällen (Y) !
Just idag gör jag inte så mycket, är med min syster och Jejje och bara softar, kollar lite tv och snackar, mys! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men tjejjerna blir nog kvar ett tag så blir nog lugnt!
P.s Jag ber om ursäkt för dålig update på bloggen, men har inte haft så mycket tid, men jag lovar er att updatera bättre och oftare , bara n ifortsätter läsa bloggen ;))
Ha en trevlig lördag allihopa!
PUSS!
-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0