Janke =D

Tjeeenare!
Vaknade nyss upp från en riktigt händelserik onsdag!
Allt började med att jag kom hem från gymmet och va med Daniel Vj och Gina, myspys! Drog sedan hem till Rasmus som jag lärt känna nyligen, josefine var också där så det var riktigt roligt! Så tack så mycket Rasmus för en trevlig kväll!
Efter jag vart hos Rasmus så skulle jag ju hem och sova, men Helena ville att jag skulle komma hem till henne så jag tänkte, jobbar sent imorgon så jag drar dit, klockan var ju itne så mycket iallafall så jag drog dit och träffade några kompisar, :D Blev dock lite skägg där på slutet men sånt som händer ju!
Måste säga ursäkta till * J * också som jag också skulle till under kvällen men inte han pga några grejjer som hände , så sorry! Det kommmer fler dagar jag kan komma :D
Det var också riktigt roligt att Janke kom och hälsade på idag! Tummen upp för det! Te amo hermano!
Men nu blir det att käka lite, för ska snart iväg o jobba, sen gym med bruno!
Chaao locos :D
-

Oj.. Snygg bild..





Kommentarer
Postat av: rasmus

Tack själv:)

2011-03-13 @ 23:14:35
URL: http://iwinyoulose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0