H4XxarN?

Tjeeenare mannen!
Sitter just nu och h4xxaR lite med några kompisar hemma hos mig haha, Viktor tog med sitt X-box hir så nu äre bara at tlira på alla tårkiga stunder, när man väl hinner D.V.S har rätt mycket att stå i just nu, men någon ledig stund har man alltid! Eller vad säger ni?!
Ikväll måste jag också fixa med golvtvättning samt ringa hem till mor och far, så det är iallafall det jag har i på scehmat ikväll :D
Jaa.. Vad har hänt i mitt liv ?
- Hmm ja ni, ingenting igenltigen... Är ju på gymmet för det mesta och försöker fixa lite emd jobb och dylikt, ska också skicka lite bilder till några företag för modell bilder, så vi får hoppas att dem nappar! (Y) :$$ (A) !
Annars händer inte så mycket, just nu är livet rätt stilla och händer ej mycket... Var har ni hittat på för rolgit dem senaste dagarna då?
-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0