Guld i mun ,

Morgon stund har guld i mun!
Det blev en hel del Fifa lirande igår, kan ju då känna att jag lirade ut både viktor och Janke typ suttio gånger innan jag började säcka och gick in i vilo läge haha, men kvällen var riktigt rolig :D
Vaknade för en stund sen och kom nyss in från en promenad med hunden, trevlans trevlans!
Skönt med en liten sov morgon, blir ju jobbet idag vid kl 4 så idag ska jag väl bara fixa här hemma innan det e daxt att dra mig mot gymmet, blir sedan att träffa * B * och * J * en stund på stan för att sedan återgå till mitt hem utan några som helst planer på vad jag ska göra ikväll... Men det dyker väl alltid upp någonting kan jag tro...
Lovar att ge er en bättre update idag allihopa :D
Höres sen :D
-
p.s. Grattis till min vän Jacob idag, hoppas du får en bra dag! <3

Tjeenare manneN !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0